نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ماموریت ماروتا برای جذب یک ستاره !

ماموریت ماروتا برای جذب یک ستاره !

مدیران یوونتوس در حال تقویت تیم خود برای حضور هرچه قدرتمندتر در فصل آینده هستند و تا این لحظه هم خریدهای خوب و هوشمندانه ای انجام شده است . اما طبق آنچیزی که از قبل هم رسانه های ایتالیایی اشاره کرده بودند بیانکونری بدنبال تقویت هرچه بیشتر در فاز هجومی است .

" توتواسپورت " امروز خبر داد که آلگری همچنان به یک بازیکن موثر در خط حمله نیاز دارد و ماروتا را برای خرید یک ستاره در این منطقه مامور کرده است . به گفته این روزنامه ایتالیایی ماروتا بدنبال جذب محمد صلاح بازیکن چلسی که بطور قرضی در فیورنتینا بازی می کند و خوان کوادرادو بازیکن کلمبیایی چلسی که در فصل قبل از ویولا به این تیم آمده است می باشد .

بر این اساس " Tuttosport " گزارش داده است که تیم هایی مانند اینتر و اتلتیکو مادرید برای خرید کامل و یا قرضی کوادراردو به چلسی پیشنهاد داده اند که تمامی آن ها رد شده است . اگرچه یووه از هر فرصتی برای جذب او استفاده خواهد کرد .

در طرف دیگر صلاح قرار دارد که گفته می شود وضعیت او برای ماندن در فلورانس ، برگشت به لندن با رفتن به تیمی که پول بیشتری به او می دهد مشخص نیست و او هم می تواند هدف یووه در نقل و انتقالات باشد .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: